6 клас


        

https://www.youtube.com/watch?v=QH07wKkfoiY&list=PLtQ9Z1x_wjDB7wLVjUDOWuVDlzGG69fHy&index=1

 2020-2021 н. рік.

Вітаю вас.

20.05.

 Урок: Гриби - паразити пар. 56. 


 1.Екологічні групи грибів.
 Пригадайте, хто такі паразити?
 Паразитизм
* обов'язковий
*необов'язковий


Борошниста роса


2. Випишить назви грибов - паразитів.
    Визначте іх вплив на живі організми.
3. Користь грибів - паразитів. стор. 215.

4. Перевірте здобуті знання стор. 215.
5. Параграф 56

06.05.
 Урок: Симбіотичні гриби. Лишайники пар. 53.

 1.





2.
Замалюйте будову лишайника.

3.

4.


5. Опрацюйте пар. 43.
 Перевірте здобуті знання стор. 203.

Урок: Шапинкові гриби пар. 54

1.
2.


3.

Виконайте в зошиті завдання на стор. 205- 206.
4. Параграф 54.
Перевірте здобуті знання стор. 206.



 22.04.
 Тема 5 Гриби.
 29.04.
Урок: Екологічні групи грибів. пар 52.
 ( див. далі)

 22.04. 
Урок: Загальна характеристика грибів. 
                                                                      пар 51.
1. Різноманітність грибів стор. 192

2. Ознаки грибів стор. 193-194.

Запам'ятайте!
 
Гриби - це окреме царство живих організмів, яким притаманні ознаки і рослин, і тварин!

3. Клітина грибів
! Пригадайте будову рослинної та тваринної      клітини стор. 32, пар. 8


4. Тіло гриба. стор. 193

Замалюйте схему будови  тіла гриба





Висновок: тіло грибів буває одноклітинним та багатоклітинним.
5. Опрацюйте стор. 194
Дайте характеристику процесам життєдіяльності грибів:
*рух
*розмноження
*живлення
* газообмін
6. Перевірте свої знання стор. 195.
!  Дайте письмову відповідь на запитання 
2 стор.195
!Поміркуйте. Які риси відрізняють гриби від рослин і тварин?
 Параграф 51.
 6 Г - пар 47, 48

 Підказка від Учителя!
22.04.
 29.04
Урок: Екологічні групи грибів пар. 52.
1.

Дайте відповідь на запитання.

1. Які особливості живлення грибів?


Гриби - гетеротрофи (споживають готові органічні речовини), за характером живлення можна виділити такі основні еко­логічні форми: 

*сапротрофи (розкладають органічні рештки); 

*гриби, які жив­ляться за рахунок симбіозу з     іншими організмами; 

*гриби-паразити.


2. Які гриби відносять до сапротрофів?

За якими ознаками?

*Сапротрофи – гриби, що споживають органічні речовини решток рослин і тварин (гнойовик чубатий, цвілеві гриби: пеніцил, мукор, аспергіл)


Сапротрофами є дереворуйнуючі гриби, печериці та гнойовики, гливи, опеньок літній жив­ляться лише органічними речовинами ґрунту, гною або відмерлої деревини.


Гнойовик


Аспергіл




Гриби-сапротрофи в природі виконують важливі функції : розкладають рештки рослин і тварин, очищують від них поверх­ню ґрунту та підвищуючи його родючість, отримують антибіотики та інші ліки та продукти харчування.


*Цвілеві гриби (розмножуються спорами) псують продукти харчування, спричиняють харчові отруєння людини,  у вологих приміщеннях можуть псувати різні буді­вельні матеріали (деревину, штукатурку, кахлі, вироби з пластмас), тому в приміщеннях слід боротися із зайвою вологою.



3. З якими організмами гриби можуть вступати в симбіоз? 

Як живляться такі організми?


Шапинкові гриби можуть вступа­ти в симбіоз з кореневою системою різних рослин- мікориза та водоростями або ціанобактеріями- лишайники.

Гіфи гриба обплутують корені рос­лин і навіть можуть проникати все­редину кореня, утворюючи мікоризу (гриб отри­мує від рослини необхідні для забезпечення процесів життєдіяльності органічні речовини, гіфи гриба допомагають збільшити площу поверхні кореневої системи рослини, певні види шапинкових гри­бів трапляються лише під деякими видами дерев - підберезник, підосич­ник, білий гриб або боровик зростає разом з дубами, ялинами, соснами, у сосняках мож­на знайти лисички, маслюки та ін.).


 Мікориза




Лишайники







4. Як живляться гриби-паразити? 

Серед грибів є й багато паразитів (оселяються на поверхні або всередині рослин, людини, інших грибів, живляться соками організ­му хазяїна, спричинюють різні небезпечні захворювання: фітофтора картопляна уражає картоплю, помідори, перець, баклажани (поява темних плям на листках і стеблах рослини, в уражених бульбах з'являються темні ділянки).





https://www.youtube.com/watch?v=AR2eFmamtf4


5. !Завдання. 


Користуючись текстом підручника та додатковими джерелами інформації, наведіть приклади грибів різних груп за способом живлення:

*сапротрофи 

*живлення завдяки симбіозу з іншими організмами

*паразити


6. Перевірте здобуті знання стор. 198

    Параграф 52, повторити пар. 51


 6 Г- пар. 48, 49. Повторити пар. 47


https://www.youtube.com/watch?v=QJ7vHzVK2eg




15.04. А Г Д
16.04. 6 Є

Урок: Практична робота № 4 
стор. 190- 191
(для 6 Г: 210 - 211)
! Роботу оформлюємо в зошитах, чітко, розбірливо. Можно зробити малюнки.

Тема: Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.

Мета: Навчитись визначати умови, сприятливі для утримання кімнатних рослин різних екологічних груп -2 за вибором (наприклад: кактус і орхідея; драцена і фіалка ...)

Роботу виконуємо за ходом роботи у підручнику. 
1.Опишіть обрані кімнатні рослини  ( особливості будови органів)
2. ...
Далі за планом  стор. 191- 6 А Д Є
 (6 Г - стор. 211)
Зробить висновки.
Надсилаемо за посиланням на клас рум.
Бажаю цікавої, успішної роботи.
Повторити параграф: 42- 45.

 Додаток до практичної роботи.

Жителі міст більшу частину свого часу проводять у приміщеннях. Для багатьох із нас лише недовгий шлях з дому на роботу можна вважати прогулянкою на свіжому повітрі. Якщо, звичайно, повітря на вулицях мегаполісу взагалі можна вважати свіжим. Тому дуже велике значення має стан того повітря, яким ми дихаємо в приміщеннях, зокрема, вдома.
Величезну роль у цьому грають наші зелені друзі. Деякі кімнатні рослини здатні не тільки прикрасити наше життя, але й зробити його більш комфортним. Вони діють як фільтри повітря, очищаючи його від пилу і, тим самим, роблячи атмосферу в нашому будинку більш сприятливою. Хто ж ці зелені друзі, які роблять для нас повітря в будинку чистішим?

Хлорофітум комозум

Ця рослина родом з Південної Африки. Однак при цьому вона активно прижилася в усіх країнах і на всіх континентах. Масово його розводять завдяки її привабливому зовнішньому вигляду, а також її невибагливості. Однак не всі знають, що ця рослина ще й чудово знезаражує повітря, очищуючи його від різних шкідливих мікробів.

Фікус еластичний

Фікус еластичний або фікус каучуконосний – відмінне рослина для дому. Його велике шкірясте листя не лише прикрасить будь-яке приміщення, але й ефективно очистить повітря в будинку від усіляких шкідливих домішок. Єдине, чого такий зелений друг зажадає натомість – багато води і тепла. Він це любить.

Спатіфіллум

Спатіфіллум хороший тим, що він майже всеїдний по частині шкідливих домішок, що потрапляють у наше повітря. Він охоче поглинає шкідливі хімічні речовини, що виділяються меблями або пластиковими корпусами побутової техніки. До того ж він легко розправляється з такими летючими небезпечними речовинами як ацетон, діоксид вуглецю, формальдегід.



Пеларгонія

Умови для гарного росту
  1. *Вибрати добре освітлене місце. У день пеларгонія повинна отримувати природне освітлення протягом 5-6 годин. ...
  2. Забезпечити дренаж. Пеларгонія не переносить надто вологий і сирий грунт, це може призвести до хвороб. ...
  3. Правильно підібрати грунт. ...
  4. Надати достатньо місця для росту.



      6 Г кл ( рос)                
                        Комнатная фиалка (лат. Saintpaulia)
 Узамбарская фиалка – род травянистых цветущих растений семейства Геснериевые, широко распространенный в комнатном цветоводстве. 
В природе цветок фиалка растет в горных регионах Восточной Африки – в Танзании и Кении, чаще всего выбирая места на террасах рек и около водопадов. Существует более 20 видов фиалки узамбарской. 
Открыл этот удивительный цветок в 1892 году барон Адальберт Вальтер Радклифф ле Тане фон Сен-Поль, военный комендант Узамбарского округа, который в то время являлся частью колонии Германии.

*Посадка и уход за фиалками Цветение: почти круглый год. 
*Освещение: яркий рассеянный свет (северные, северо-восточные, северо-западные подоконники). Световой день сенполии должен длиться 13-14 часов. 
*Температура: в период вегетации – 18-24 ˚C, зимой – не ниже 15 ˚C.
* Полив: регулярный – 2 раза в неделю, 1 раз в полторы недели желательно применять способ нижнего полива.
 *Влажность воздуха: обычная для жилых помещений. 
*Подкормки: в период активной вегетации 1 раз в 10 дней минеральным удобрением для цветущих комнатных растений, добавляя его в воду для нижнего полива.  
*Период покоя: ярко не выражен, но иногда зимой нужно дать сенполиям отдохнуть. 
*Пересадка: менять субстрат в горшке нужно ежегодно, но горшок меняют на больший только по мере необходимости. 
*Размножение: детками, листовыми черенками и семенами. 


 Урок: Узагальнення  і контроль знань.
 Повторити пар. 42- 45, 47- 49.



09.04. 6 Є
Урок: Типи рослинних угруповань. пар.49.

1.Що таке рослинне угруповання?




Луки стор. 184- 185


? Які бувають луки? Дайте характеристику. 


2. Що таке флора та рослинність стор. 184- 185.
 *Випишіть визначення в зошит.
? Чим рослинність відрізняється від флори?
3. Перевірте здобуті знання стор. 186
4. Опрацюйте пар. 49 і матеріал блогу    Учителя.

 Урок: Значення рослин для життя на планеті Земля пар. 50.
1. Роль рослин в природі стор. 186- 188


 

2. Роль рослин у житті людини
 Увага!
Підготуйте усне повідомлення про 1 групу рослин за вибором.

2. Як діяльність людини впливає на навколишне середовище? стор. 188 -190



? Наведить приклади позитивного та       негативного впливу людини на  природу.
3. Перевірте здобуті знання стор. 190.
4. Опрацювати пар. 50.





 15.04.
 16.04.
Урок: Доведемо на практиці стор. 190-191
           Практична робота №4

01.04.
Урок:  Узагальнення: Вищі спорові рослини.  Насінні рослини. повт пар. 42-45
 Практична робота №3 стор. 170 (для тих, хто ще не зробив)
 Екологічні групи рослин. пар. 47. 
6 Г - пар. 45
1.


2.

Стр. 174- 175. Наведить приклади.
3.

4.
Підготуйте відповідь на питання Вологолюбні рослини. стор. 176


5.
Узагальнимо знання. стор. 177
Перевірте здобуті знання стор. 177
Дати письмову відповідь на питання 5 стор. 177 Яке значення має вода для життя рослин?
Опрацювати пар. 47

Урок: Життєві форми рослин. пар 48
 6 - Г пар. 46
1.


 Опишить будь яку життєву форму рослини, наведить приклади. стор. 178- 179

2. Рослинні угруповання. стор. 179- 180

3. Що таке Ярусність?
 Поястить причину її виникнення.

4.

Наведить приклади симбіозу і конкуренції.
Перевірте здобуті знання стор. 183
Опрацювати пар. 48.




25.02.
Урок: Мохи. пар 42

1. Які риси притаманні мохам.

2. Будова мохів
Замалюйте будову Зозуліного льону, підпишить його складові.

3. Розвиток мохів стор. 156- 157
 !!!Зверніть увагу на чергування статевого  покоління (гаметофіта) і нестатевого  покоління (спорофіта).

4.Торфяний мох - сфагнум.

5. Як утворюється торф?

6. Узагальнимо знання стор. 158.
7. Перевірте здобуті знання стор. 159.
 Параграф 42, повт. пар. 40- 41.


18.02. А Г Д
19.02.  6 Є
 Тема: Різноманітність рослин. 

Урок: Поняття про класифікацію. пар. 40.


1. Систематика рослин

 Основні  систематичні одиниці- таксони



2. Узагальнення стор. 151.
3. Визначте систематичне положення Шипшини корічної.
4. Опрацювати пар. 40.
 6 Г - пар. 6

https://www.youtube.com/watch?v=aE8LTBjho8Y&t=418s

 Урок: Основні відділи рослин. пар. 41
1. Відділи Водоростей.










3. Опрацювати пар. 41.
4. Перевірте здобуті знання стор. 156.
6 Г - пар. 38.

04.02.
 Урок:  Насинина. Прорастання насіння. пар.37



 Проростання. Умови.
https://www.youtube.com/watch?v=DxRAV8SeavY
 Параграф 37.

 Урок: Різноманітність плодів. пар. 38.

1.







 Поширення плодів та насіння. 
https://www.youtube.com/watch?v=tnWsCu54zgo

 Рослини - мандрівники.
 Вивчити параграф 38. повторити 35- 36.


28.01. 
Урок: Запилення.  Типи запилення пар. 35
1.









*Вивчити способи  запилення, визнасити  адаптації, навести приклади.
 *Параграф 35.

Урок : Запліднення у квіткових рослин..   пар.36
1.









 Схема подвійного запліднення.

https://www.youtube.com/watch?v=nZlMgKe2LyI
Параграф 36

21.01. Урок: Квітка- орган статевого розмноження.
1. Квітка

2. Різноманітність квіток. мал 138 стор.125


 3. Будова квітки
мал.139
 *Замалюйте квітку, підпишить і вивчить її складові.

4. Будова тичинки та маточки 
мал.140 стор.126

5. Типи квіток 
мал. 141 стор.127.



6. Однодомні та дводомні рослини 
мал. 142 стор. 128

* Наведить і випишіть приклади одно -, дводомних рослин.




Перевірте здобуті знання стор. 128
Опрацюйте пар.33
6 Г- пар.32

 Урок: Суцвіття пар 34
1. Що таке суцвіття
2. Типи суцвіть


Прості суцвіття

Складні суцвіття

*Випишіть приклади рослин з простими та складними суцвіттями.

3. Біологічна роль суцвіть.

4.Перевірте здобуті знання стор.131
Параграф 34, повтор. пар. 31-33


14.01.21.
 Урок: Різноманітність та видозміни вегетативних органів. 
 Давайте пригадаємо!

 *Що це?  Чому? Де людина це використовує?
 *Складіть сенкан (за бажанням)




Повт. пар. 23 - 28
                   24 - 30 (для 6Г)

Урок: Розмноження рослин пар.32 (31- 6 Г)
1. Що таке "розмноження"?


2. Нестатеве розмноження.
* Вегетативне

Опрацюйте стор 121-122, наведіть  приклади.
Випишіть форми вегетативного розмноження.
 Виконайте Завдання на стор. 123. Спостерегвйте за процесами

* Щеплення
Щеплення рослин — пересадження гілочки (живця) або бруньки (вічка) однієї рослини (прище́пи) на іншу (підще́пу). Загальна назва для прищеп і підщеп — «щепа». ... 150) різних способів щеплення рослин: окуліровка, тобто приживлення бруньки або вічка однієї рослини (прищепи) до іншої — підщепи (найпоширеніше);


3. Перевірте здобуті знання стор.124
4. Дослідницький практикум стор.124
    Параграф 32.
    Параграф 31 (для 6 Г)


24.12.
Урок: Тривалість життя листків пар. 29
1. Опрацюйте параграф 29, роздивиться малюнки.
2.Вивчить видозміни листків стор.114.

3. Перевірте свої знання стор. 115.

Урок: Транспорт речовин. пар. 30.
1. 


2. Регуляція функцій стор.117


3. Перевірте свої знання стор. 118.


 18.12.
6 Є

Код доступу 1928194
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


17.12.
 6 Г
Код доступу 2929870
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

6 Д
Код доступу 6985204
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

17.12.
Урок: Видозміни пагона пар.27.
 1. Пригадайте  будову та функції пагона.
 2.

 Видозміни надземних  пагонів







Видозміни підземних пагонів




3. Замалюйте бульбу картоплі та цибулину цибулі.
 *Доведить ,що це- видозмінені підземні пагони.
 *Яку функцію вони виконують?
4. Перевірте здобуті знання стор.106
5. Вивчити пар.27.


Урок: Будова та функції листка пар.28
1. Завнішня будова. Різноманітність




2. Листкорозміщення


3. Внутрішня будова листка стор.109
Будова продихів

4. Жилкування. Жилки- провідні пучки.


5. Перевірте здобуті знання стор.111
6. Вивчити пар.28

.

10.12. 
6 А Г Д
11.12.
 6Є
 Урок: Пагін. Будова пагона. Розвиток з бруньки пар. 25
1. Будова пагона.

2. Брунька. Типи бруньок.
 Замалюйте  будову бруньки, опишіть її     складові стор. 96 
3. Розвиток пагона

4. Параграф 25.
6. Перевірте здобуті знання стор. 98-99

Урок: Будова стебла пар.26.
1.
2. 

3. стор. 101
4.





5. Параграф 26
6 Перевірне здобуті знання стор. 103
 Дослідницький практикум стор. 103
 Відео демонстрація через місяц  (за   бажанням).


03.12.
6 А Г Д

04.12.
6 Є

Урок: Корінь - вегетативний орган рослини. Будова і функції. пар. 23.     6 А пар. 24

1.

2. Зовнішня будова кореня стор. 87.

Яку функцію виконує зона кореневих волосків?

3. Внутрішня будова кореня. стор. 88
4. Мінеральне живлення рослин. стор. 89

Поміркуйте!
Для чого рослинам потрібен нітроген (N)?
Пригадайте! 
Які бактерії називають бульбочковими?

5. Добрива.


6. Узагальнення стор. 91
 Параграф 23
6 А пар. 24
 Перевірте здобуті знання стор. 91-92


Урок: Види Коренів. 
Видозміни коренів пар. 24.         6 А пар. 25.
1.

2. Типи кореневих систем.




3. Відозміни коренів.








4. Узагальнення стор.96
Параграф 24
6 А пар 25.
Перевірте здобуті знання стор. 95-96


26.11.
 6 А,Г,Д
27.11
6 Є
Тема 3:  

Урок: Рослина- живий організм. пар. 21.


1. Процеси житєдіяльності.
* повітряне живлення
* мінеральне живлення

 Фотосинтез

Порівняйте процес фотосинтезу та дихання


Транспірація

2. Органи рослини


3. Перевірте здобуті знання стор. 82
4.Вивчить пар. 21. 
6 А - пар. 20-21

Урок: Тканини рослин. пар.22
1. Пригадайте будову рослинної клітини.

2.









3. Вивчить будову тканин. пар 22 
4.Замалюйте 1 за вибором.
5.Опишіть її будову та функції.



19.11.
20.11.
 Урок:  Перехід до багатоклітинності. пар. 19

1. Пригадайте! 
Які одноклітинні водорості ві знаєте? 
Опишіть їх будову та процеси  життя.
2.Поява багатоклітинності. стор.71-72


 Перші багатоклітинні.


Зверніть увагу:
* на спеціалізацію клітин за будовою та функціями
 * статеве розмноження відбувається за участю статевих клітин - гамет

3. Розмноження Вольвокса.


 4.Ульва- водорость "морский салат"


5. Узагальнення стор.73
 Дайте відповідь на запитання 1.
У чому полягає явище спеціалізації клітин?                          стор. 73 ( письмово)
6. Вивчити пар.19.

 Урок:Губки- примитивні багатоклітинні тварини. пар.20
1.Хто такі губки?







 2. Особливості будови губки

Губки- фільтратори.

4.Вивчити пар.20. повт. 17-19.
 Готуємось до письмового опитування: пар.15, 17, 18.

13.11.  Тест для 6 Є! "Одноклітинні                                твариноподібні та водорості".
            Виконати до 17.00
            Час виконання -25 хвилин.
Код доступу 1861538
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



12. 11.

 Перевірте свої знання.
6 А урок он-лайн 14.00 гугл клас
Код доступу 6868761
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

6 Г  урок он-лайн 15.00 гугл класс
Код доступу 8814185
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

6 Д  урок он-лайн 16.00 гугл клас
Код доступу 9620792
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

13.11.  он-лайн урок 15.00 Meet в гугл класі 
6  Є  після уроку -тест  виконати до 17.00. ( 25 хв)
Код доступу 1861538 
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Урок: Бактерії: будова та процеси життєдіяльності. пар.17




2. Процеси життя.
Автотрофи- фотосинтетики.

 Симбіоз- співжиття.

Бульбочкові бактерії на коренях бобових.

 Як бактерії переносять несприятливи умови? стор.66
 Вивчити пар. 17.
 Замалювати  і вивчити будову клітини бактерії мал.67

Урок: Бактерії: роль в природі та житті люлини. пар 18

https://www.youtube.com/watch?v=LwE41VHWrhI




 Профілактика бактеріальних хвороб.


 Вивчити пар 18. 
 Порівняйте будову рослинної та бактеріальної клітини   стор.71.  Зробить висновок.
 Готуємо міні- проект. 
 Теми: (за вибором)
 1. Чому скисає молоко?
 2. Корисний йогурт.


05.11.
Урок: Одноклітинні організми, здатні до фотосинтезу: евглена зелена, хламідомонада, хлорела. пар 15. 
(для 6 Г пар. 17)

1.Особливості будови евглени. 

Особливості життєдіяльності евглени. стор. 56-57


2. Особливості будови та життєдіяльності хламідомонади. стор 57- 58



Розмноження хламідомонади стор.58

3. Водорость  Хлорела стор. 58-59.

Розмноження хлорели спорами.  стор. 59

 Стадії формування спор.

4. Поповніть свій біологічний словник. стор. 60

5. Перевірте здобуті знання стор. 60. 
    Дайте відповідь на запитання 3. стор.60 письмово.
6. Вивчить пар. 15, повт 13-14.

 Внимание! Домашнее задание для 6 Г!
  пар. 17. 

Урок: Одноклітинні гриби- дріжджі пар. 16
( для 6 Г пар. 47)
1. Гриби стор. Будова шаминкового гриба. 61. 

   Запам'ятайте ! Гриби НЕ РОСЛИНИ.




2. Дріжджі стор.61-62



 Процесс  розмноження дріжджів брунькуванням. 

3. Роль дріджів в природі та житті людини. стор. 62.

4. Вивчити пар. 16.   
5. Перевірте здобуті знання. стор. 63
   
Внимание! Для 6 Г пар. 47.

Для допитливих!



6-А
29.10.     14:00
Запрошую вас на відеоконференцію
Идентификатор конференции: 759 9234 3692
Код доступа: DnTpz1

6-Г
29.10.    15.00
6 -Д
29.10.    16.00
Ідентифікатор і код доступу буде надісланий за 10 хвилин до початку.


 6 Е
30.10.  14.45
 Ідентифікатор і код доступу буде надісланий за 10 хвилин до початку                     

29.10. 6 А Г Д
30.10. 6 Е 
Урок:  Одноклітинні організми.
            Твариноподібні - мешканці водойм.
            пар.13 
https://www.youtube.com/watch?v=N_N9ennoXJI

1. Ознаки і властивості одноклітинних.  стор. 48-49.



2. Амеба протей- гетеротроф


  Нестатеве розмноження шляхом поділу  1 клітини на 2. 


 Замалюйте амебу. 
 Вивчити будову, спосіб життя амеби,
 органели ті їх функції.  стор. 49

3. Інфузорія- туфелька- гетеротроф

Нестатеве розмноження шляхом поділу 1 клітини


 Замалюйте інфузорію.
 Вивчити будову та процеси життєдіяльності інфузорії, 
 органели та їх функції  стор. 50

4. Вивчити пар. 13.
 Перевірте здобуті знання стор. 52

Внимание!
Д.З. 6 Г класс пар. 15, 16  до стр. 71

Урок: Одноклітинні твариноподібні- збудники хвороб  людини пар.14 
                       


Пригадайте, кого ми називаємо паразитами?

1. Дизентерійна амеба стор.53

Вивчити правила особистої гігієни стор. 52.

2. Малярія. стор.53


Збудник малярії - малярійний плазмодій в клітинах крові




3. Вивчити пар. 14,повт. пар 13    
    Перевірте здобуті знання стор. 55

6 Г клас  пар. 16 до конца, повт. пар. 15
                 Задания на стр. 72- 73 таблица письменно в                                 тетрадях.



08.09.
Урок 9: Внутрішне середовище клітини.       Основні органели.  Включення. пар.9, повт. 8
 1. Цитоплазма


 2. Хімічний склад клітини

 3. Клітинні включення- тимчасові утворення, запасні                 речовини.


4.  Вивчити пар. 9 
Дайте відповіді на запитання стор.38.
Питання 2 - письмовою.

 Урок 10: Основні органели клітини. пар.10, повт. пар 9.
1. 


2. Вивчити пар 10, назви органел та їх функцій. мал. стор. 39-40.
3. Замалоювати 1 органелу за вибором і описати її функції.


24.09.

 Увага! готуємось до моніторінгу знань.

 6 А Д Е - пар. 1,2, 3, 5.

 6  Г        - пар. 3, 5, 6 (русск).

Урок 7-8: Знайомство з клітиною. Клітинна мембрана.
1. Пояснить, чому клітина- найменша одиниця живих організмів?
2. Які особливості будови клітини? Що таке "органели"? стор.32


 Діяльність.

 Замалюйте рослинну і тваринну клітин, порівняйте їх.   Підпишить органели. 
 Дайте визначення.  стор. 32. 

3. Будова клітинної мембрани. стор. 33 
4. Функції мембрани.


 Транспорт речовин - Дифузія.

5. Лист елодеї під мікроскопом. 
    Замалюйте мікроскопічне зображення.

6. Зробіть висновки про клітинну будову рослини і особливості будови листа.
https://www.youtube.com/watch?v=c-fZ3N9rxRc
  Д.З: Вивчити пар.8. ( пар. 7-ознайомлення)
          Повторити пар. 5,6

17.09.

Увага! готуємось до моніторінгу знань.

 6 А Д Е - пар. 1,2, 3, 5.

 6  Г        - пар. 3, 5, 6 (русск).

Урок 6: Методи вивчення клітини.                                  Збільшувальні прилади. Мікроскоп.                  (пар. 6)

1. Світлова мікроскопія.



2. Вивчить будову світлового мікроскопа


Що можно побачити?

лист малини

 волоски листка



клітини листка




 Д.З: Вивчить Правила роботи з мікроскопом стор. 26
 Пар. 6, стор. 26. (пар.7 - ознайомлення).
 Перевірте здобуті знання стор. 28

  17.09. 20р                     

 Урок 5:  Клітина- одиниця будови    організмів.Історія вивчення. ( пар. 5)

             https://www.youtube.com/watch?v=s6nISoN17M4









 Випишіть і вивчить основні положення в зошит стор. 23.
 Вивчить пар. 5.

 Перевірте здобуті знання стор. 23