Показовий урок. Meet - конференція
Тема: Імунна система людини. Особливості функціонування".
Кафедра природничих наук
Методична тема самоосвіти:
" Розвиток інтелектуальної та емоційної сфери учнів через використання технологій критичного мислення".
"STEAM" ("STREAM")-освіта як мотивація учнівської молоді до вивчення предметів природничого циклу".
«Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін»
Вона охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics).
Запровадження STEM-освіти (STEАM) у закладах загальної середньої та позашкільної освіти здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про наукову та науково-технічну діяльність», «Про інноваційну діяльність»; Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти на період до 2029 року «Нова українська школа», затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988
Зміст навчальних програм базується на компетентнісному підході, який відповідає стратегічному напрямку розвитку освіти в контексті положень Концепції «Нова українська школа» та показано особливості запровадження наскрізних змістових ліній, які відображають провідні соціально й особистісно значущі ідеї, що послідовно розкриваються у процесі навчання й виховання. Під час STEAM-уроків в центрі уваги знаходиться не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно вирішити.
Однією з форм STEM-навчання є уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків і сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці. Такі уроки можуть проводитися шляхом об’єднання схожої тематики кількох навчальних предметів або формування інтегрованих курсів чи окремих спецкурсів.
Основою ефективності уроків є чітке визначення мети і їх планування для забезпечення різнобічного розгляду учнями певного об’єкта, поняття, явища, що вивчаються на різних предметах. З цією метою під час занять можна пропонувати:
- *«відкриті» завдання, що націлені на пошук рішень з різних областей знань, використовуючи усі можливі шляхи отримання необхідної інформації (Інтернет, книги, власний досвід, експерименти, дослідження тощо);
- *постановку проблеми, що має в основі безліч «правильних» відповідей ( дивергентний підхід)
- *перехід від практичних і конкретних завдань до загальних понять, абстрактних ідей і теорій;
- *обговорення рішень глобальних питань економіки, екології, історії, медицини, інженерії, тощо;
- *постановку задачі, керування проектами самостійно;
- *можливість самотужки створювати досліди, конструювати
- *роботу в команді для розвитку уміння домовлятися, шукати спільні рішення, співпрацювати.
- Головною перевагою STEAM-освіти для школярів є їх підготовка до реального життя.
І. Результативність роботи ( участь в олімпіадному русі)
Кожен рік готую команду призерів олімпіад різних рівнів.
2015-2016 р
2017 р2018 р
2019 р.
2020 р
ВІКА САНДУЛ - ДИПЛОМАНТ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ - IVетап
Березень 18- 23 2019 р. м. Харків
Всеукраїнська Он-лайн олімпіада "На Урок" "Біологія" травень 2020
11 клас 10 клас
Диплом ІІ ступеня
1.Сандул Вікторія 1. Грабік Костянтин
2.Олійник Олена 2. Вітковський Анатолій
3.Лесько Валерія
Диплом ІІІ ступеня
1.Кузнецова Варвара
2.Баніт Катерина
ІІ.Участь учнів в МАН
Даньшина Анастасія 11 клас - І місце ІІ, ІІІ етап 2015р.ІІІ. Виступи на педрадах, педчитаннях
Завжди, коли мені пропонують за певною темою.
ІV.Виступи на засіданнях міських методичних комісій
Завжди, коли запрошують.
Маю власний досвід і погляд на сучасні підходи, форми і методи викладання предмету з метою підвищення якості знань учнів, розвитку інтелектуальної , емоційної, комуникативної сфери та предметних компетентностей.
V. Сприяння створенню сучасного освітнього середовища
Оформлення навчального кабінета. Поповнення матеріальної бази. Створення комфортного освітнього середовища.
VI. Майстер - класи, показові уроки, виховні заходи, захист методпроектів
Елементи "STEAM" технологій.
Творча команда. Працювали з великим задоволенням!